✚ {}



Welcome Here;


Hello ! My name is Raes MatNor. I'm A Normal Human being And Live in This Horrible World. Welcome to my world where i share everything here.

ABOUT FRIENDS CREDITS ENTRY

ini caranya


Assalamualaikum..



aku ta sanggup untuk hilang kau daripada hidup aku..
ingin aku luahkan segala yang terpendam dalam hati ini..
tapi aku takot kau tidak boley terima semua nie..
aku tak kisah klu kau ta boley terima apa yang ada dalam hati ini..
tapi aku takot bila aku ckap semua ini pada kau,
kau akan tinggal kan aku wat selamanya..
selama-lamanya..
sebab kau selalu ckap kat aku yang kau ta akan layan orang yang OVER..
setiap kali aku nak smpaikan kat kau,
kata-kata kau tu akan selalu bermain di kepala aku..

memang kau ckap aku nie fikir buka.-bukan,
kau ckap mcam tu sebab aku lom lagi cakap bnde yang ad kat hati aku nie..
daripada aku hilang kau,
baek aku berdiam diri sahaja walaupun hati ini terseksa bler dengar kau ad ngan org laen..

aku sedar aku baru jew mengenali diri kau..
sebabkan baru lah better aku diam daripda bersuara..
biarlah apa yang aku pendam ini mnjadi permainan hati aku..
kau terlalu ambil berat pasa kehidupan aku,
sehinggakan hati aku kau miliki..
dan aku tahu kau ta boley terima aku mcam mana kau pernah terima dy dulu..
kasih syg kau adalah untuk dy seorang sahaja..
sebab dy seorang sahaja yang boley jaga kau,
dy seorang sahaja yang boley guide ko kearah yang betul..
tape..
aku pham itu semua..
sayang kau kat dy terlalu kuatkan??

walaupun, ada orang  yang cube menghalang aku untuk mendekati kau,
tapi aku tetap ingin bersama kau..
aku abaikan org tu..
walaupun org tu amat bermakna dalam hidup kau..
huu

ntah laa..
cume yang aku boley katekan skung ini..
aku hnya bermain dengan perasaan sendiri..


okay laa..
nak p bazar ramadhan nie..
nak beli juadah berbuka puasa..
harap org yang aku syg nie pon dah siap2 tok berbuka puasa..


Selamat Berbuka Puasa..

Sayang semua..:)