✚ {}



Welcome Here;


Hello ! My name is Raes MatNor. I'm A Normal Human being And Live in This Horrible World. Welcome to my world where i share everything here.

ABOUT FRIENDS CREDITS ENTRY

daily..


Assalamualaikum.

hari ini hidup aku agak gembira sikit aku dipenuhi dengan rakan2 yang giler..
seharian aku lepak kolej..
berbuka pon kat luar..
tadi aku berbuka puasa dengan acik,syuhana,wawa,mimi,kecik..
makan pizza+nasi goreng kampung tanak sayur tanak ikan bilis..
hahaha

after aku berbuka,
aku terus anta acik kat kolej,
ingat nak lepak sekejap jew,
tapi bler ad seorang hamba Allah dtang nak pnjam helmet..
aku kesian then aku bagi pnjam helmet aku dulu..
aku pon lepak lyan kepala budak umah acik..
halim,adil,faiz,nazrin,n ramai lagi laa..
lepak punya lepak dah pukol 10 malam..
aku terus siap2 nak balek umah sewa..
baek jew aku nak gerak balek,
acik jerit tok ingatkan aku siapkan lab report bio 300..
aku terus "shitt"
ta pkir apa lagi,
aku ta jadi balek..
aku mintak tolong acik ajar aku wat discussion sebab aku jarang wat discussion..
pening punya laa pening,
akhirnya siap..
hahaha..

report dah siap apa lagi..
balek laaa..
hahaha..

skung aku get ready nak tido..
aku tido lu ye..
okay..
bai..
salam..