✚ {}



Welcome Here;


Hello ! My name is Raes MatNor. I'm A Normal Human being And Live in This Horrible World. Welcome to my world where i share everything here.

ABOUT FRIENDS CREDITS ENTRY

Di manakah kebenaranya??


Assalamulaikum..

huh!!
di manakah kebenaran nya yaALLAH..
berilah hambamu ini petunjuk yang benar yaALLAH..
biler engkau nak bersuara??
sayang aku pada kau terlalu kuat sehingga aku memberi peluang kepada diri sendiri untuk mendengar kata-kata dari mulut kau sendiri..
kenape kau berdiam diri??
apa salah aku sehingga kau buat aku macam nie??
pew salah aku??

kau bersuara laa untuk menegakkan kebenaran..
kenapa kau perlu berdiam diri jika kau berada pada kebenaran??
hati aku betol2 terluka dengan apa yang telah engkau lakukan..

kenapa baru sekarang baru nak terbongkar permainan kau??
kau perlu tahu..
aku manusia yang mempunyai hati dan perasaan..
aku ad maruah yang perlu aku jaga
..
huh!!

Tuhan sahaja yang tahu isi hati aku sekarang..
aku nak berhenti untuk mengingati sume ini..
untuk kebaikkan semua pihak..
pergi laa kau bahagia..
pergi laa kau dengan apa yg kau mahu kan..
semoga bahagia..
doa ku sentiasa bersamamu..
amin..;)