✚ {}



Welcome Here;


Hello ! My name is Raes MatNor. I'm A Normal Human being And Live in This Horrible World. Welcome to my world where i share everything here.

ABOUT FRIENDS CREDITS ENTRY

Hancur segala-galanya..


Assalamulaikum..
sekian lama aku tinggalkan belog nie..
akhirnya aku datang dengan membawa hati yang hancur..
hancur segalanya..
sakit hati yang teramat..
tuhan sahaja yang tahu..
susah untuk aku luahkan..

menyesal aku percaya kau..
selama 3 tahun hidup aku memikirkan kau sahaja..
tapi apew yang kau dah buat kat aku adalah satu titik hitam yang amt sakit dalam hidup aku..
skit kali ini sakit yang teramat laa sangat..
sakit xcident aku dulu ta sesakit apew yang kau dah buat kat aku skung nie..
huh!!

kau,kau,kau..
hati aku dah tertutup untuk engkau..
dengan sekali yang kau buat nie membuatkan aku terus patah hati..
hilang segala nya..
hancur hasrat hati,impian,kebahagian untuk bersama kau..

tiada lagi kata2 manis untuk kau lagi..
yang manis sekarang semua menjadi tawar+pahit=kelat..
aku tak tau nak luahkan rase sakit ini macam mane lagi..
huh!!

biar lah tuhan yang menentukan segalanya..
aku yakin ini lah takdir yg Engkau berikan..
aku bersyukur diatas segala ketentuan mu YaALLAH..

aku akan teruskan hidup ini dengan lebih gagah..
ingin ku mula kan hidup baru yg lebih bahagia..

berilah aku petunjukmu yaALLAH..
amin..