✚ {}



Welcome Here;


Hello ! My name is Raes MatNor. I'm A Normal Human being And Live in This Horrible World. Welcome to my world where i share everything here.

ABOUT FRIENDS CREDITS ENTRY

ini semua adalah sejarah..;)




Assalamualaikum..
tiada niat laen selaen mngimbau kenangan bersama..
maaf kepada tuan punya badan sebab aku post gmbar2 ini tanpa kebenran,
benarkan laa untuk kali ini sahaja..
untuk menceriakan belog aku nie..
biarlah hubungan ini berakhir dengan baek sebagaimana aku kenal kau dengan cara yang baek..
ini semua untuk terakhir kali..

kenangan manis tidak akan aku lupekan..
:)



zaman persekolahan kami..
saat bunga mula berputik,
open house rumah kawan kami...


                                                     

semasa aku semesta 1,
jumpe untuk bgi movie maker yang aku wat khas untuk dia..

#harap simpan dengan baek..

 

anniversary kami yang ke-2 tahun,
surpirise untuk Siti Munirah bt Manggar
thanks pada Tenang sebab tolong aku..haha


 

 

setiap kali pergi laut akan aku ukir nama kami..
doa aku untuk kekal bersamanya..
tapi nama tu hanya kekal semntara sahaja,
apabila ombak datang,
hancur musnah nama yang aku ukir tu..
;)


 


time bufday kami..
siti munirah -25 July
aku - 24 July
July kali ini akan membuatkan aku lebih kuat untuk berdiri sendiri..





thanks for this dan barang yg laen..
akan aku simpan dengan baek..


jumpe sekejap sebelum aku balek kampus..;)

sekian..;)