✚ {}



Welcome Here;


Hello ! My name is Raes MatNor. I'm A Normal Human being And Live in This Horrible World. Welcome to my world where i share everything here.

ABOUT FRIENDS CREDITS ENTRY

kau memang sengal


Assalamualaikum..

hye!!
aku bersyukur sebab pertemukan aku dengan hamba mu yg sangat baek..
thanks sebab sudi berkawan dengan aku..
ucapan terima kasih yang tidak terhingga aku ucapkan..

TERIMA KASIH

thanks sebab sudi mendengar segala keluhan hati aku..
thanks sebab bertahan kawan ngan aku dengan perangai aku.
thanks sebab sentiasa wat aku tersenyum..
thanks sebab selalu bagi aku semangat dalam hidup..
thanks sebab selalu bagi pendapat dan pengajaran kepada aku..

seriously aku sayang kau.
sayang sangat r..
hahaha

aku akan ingat kau sampai bila-bila..
aku tak tahu nak ckap macam mane lagi..
tapi aku nak kau tahu aku ikhlas berkawan ngan kau dan aku bersyukur sangat..
thanks segala-galanya..

ikhlas dari hati untuk kau..

*tanak cakap direct kat kau sebab aku tanak dengar t kau cakap "nie lah adik-adik zaman skung..propa jew.."

#termenungteringatkatkau..