✚ {}



Welcome Here;


Hello ! My name is Raes MatNor. I'm A Normal Human being And Live in This Horrible World. Welcome to my world where i share everything here.

ABOUT FRIENDS CREDITS ENTRY

siapakah gerangannya dalam hati ini??


kenape aku perlu rase macam nie pulak??
kenapa aku perlu nak amik tau dengan apew yang kau nak buat??
kenape aku perlu risau gerak geri kau??
kenape perlu ada perasaan cemburu dalam diri aku ini setiap kali kau kuar dengan org laen??
kenape??

aku tanak rase semua ini lagi..
macam mane tok aku hilang kan rase ini??
huh!!

siapa kau dalam hidup aku??
kenapa kau perlu muncul dalam hidup aku dengan cara ini??

setiap kali aku cuba luahkan,
aku tahu aku ta akan dapat respond yang baek..
yang aku dapat daripada kau adalah,
"nie lah adik-adik zaman sekarang..drama jew.."
cukup hawau jawapan kau tu..
hahaha..
tape2,
aku syok sendiri pon okay what..
hahaha..
janji aku happy..

kau perlu tahu,
aku perlukan kau tok aku terus tersenyum..
aku dah tade sape lagi selaen family..
kau lah segalanya ..;)

aku ckup faham kenapa kau berdiam diri malam nie..

#don't worry..take care urself..;)